سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بوی بهشت


لینک دوستان

انجمن تفکر مبانی
روزی تو خواهی آمد
راز دل
شریف نیوز
موعود
عدالتخواه
خبر
قند و عسل و هدیه
خاتون
رسول عشق

لوگوی دوستان

























تعداد بازدید

v امروز : 8 بازدید

v دیروز : 7 بازدید

v کل بازدیدها : 119048 بازدید

مطالب قبلی

85/3/30 :: 4:1 عصر

Cheap ASP Hosting - ASP.NET Hosting - Windows Hosting - Free ASP Hosting

با موس  ذهنم ؛ روی اینتر خیالم رفتم و  منتظر شدم تا گوگل مغزم ؛دامنه ی سرچمو ,

برای واژه ی عشق ؛ بررسی کنه

  *!صفحه  سوژه ی انتخاب شده یافت شد .....؟ ( N  )  

اوه ............خدای من  ؛ به تعداد باور نکردنی    !

نمی دونستم , تا این حد ؛محتویات مغزم , با عشق , عجین شده باشه .....؟!!!!

 و ...........جالب توجه  که تما م صفحات باز شد ه ایی که مشمول واژه ی عشق بودند ؛ عشقهای 

 خوش رنگ ئ لعابی به حساب می اوومدند

که احسس انتقالیشون از درک و تفهیم عشق  ؛ زیر  امتیاز 1000 بود ....!!! و من متعجب بودم

از اینکه  ایمان داشتم  عشقی فراتر از 1000 رو هم قبلا تجربه کرده ام ؛ و  جستجو گر من 

 صفحه ایی را با این انضمام باز ِیافت نکرده بود ؟؟؟

مشکل از سیستم مغزیم بود ؛ یا از احساس قلبیم ؟! نمیفهمیدم ....و حتماً 

 باید کشفش می کردم/

در حال بررسی و جستجو بودم که ناگهان چشمم افتاد به صفحه ایی که

 هیچ نشونه یا نوشته ایی نداشت !!!!!0

صفحرو باز کردم و کاملا روش تمرکز کردم  تا شاید چیزی دستگیرم شه!!!! 0

سورسشو در اوو ردم و سعی کردم به اچ تی ام ال عمقش عمیقا پی ببرم...0

اماّ نتیجه ی تمام ببرسی هام ؛ چِزی بجز هیچی نبود !!!0

و جالب بود که در تمام مدت این بررسی ؛ قلبم مثل یه پروانه ی گم شد ه و  آشنا دیده ایی

  مدام پر پر میزد ؟0

درجه حرارت ِ بدنم مثل یه کوره داغ  شده بود و اشکم هم که بند نمی اومد ؟؟؟!!!!0

لرزش دستامم فریاد تنمو یاد آوری می کرد .....نفهمیدم  این صفحه ی بی رنگ و بی بو و بی زبان ؛چرا تا این حد منو دگرگون کرده ؟؟!!!0

لحظه ایی تعمق کردم و به فکر فرو رفتم.....0

تمرکز کردم و خواستم جوابشو از قلبم بگیرم....

تا اینکه صدای آشنایِ بهم گفت :آری عشق حقیقی  ؛

 فراتر از واژ ه ها و رنگ ها و زبان هاست.....0

عشق  دیدنی نیست ....شنیدنی نیست .....بو کردنی  نیست.....

.حس کردنِست.....آنگونه که تمام بدنت حسش کرد !0

در همین تفکر بودم , که روشن و خاموش شدن  صفحه ی گوشی موبایلم

 توجهمو جلب کرد....!0

نه زنگ ......و نه شماره ؟؟؟؟!!!!!!!!0 و   نه .......آ خ قلبم  ..... 

یه اس ام اس     خالی.....از هیچ کس ....مگه ممکنه ؟؟؟!!!

!!! !!!

  Cheap ASP Hosting - ASP.NET Hosting - Windows Hosting - Free ASP Hosting


نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

بوی بهشت
س.شمس
در تهران متولد شدم و تحصیلا ت خود را در زمینه ی مترجمی فرانسه در دانشگاه آزاد زعفرانیه گذراندم و در حال حاضر دانش پذیر رشته ی کامپیوتر هستم در دانشگاه سراسری پیام نور.

لوگوى وبلاگ

بوی بهشت

اوقات شرعی

اشتراک در خبرنامه

 

template designed by Rofouzeh